Allt började med Alde

Efter att Sims 3 kraschat för sisådär hundraelfte gången med alla valpar, mesher, pyramider, motherlodes och skumma drinkar så bestämde jag mig för att ge mig in in Sims 4 värld utan nedladdningar och utan fusk. Jag tänkte skicka ett mail till EA och säga att "Nu får ni fan skärpa er och inte bara göra fula, utsvängda brallor!" men jag hann aldrig så långt. Alde hittade ett par andra brallor.

Alde var en sån där modig jävel som alla vet har ett varmt hjärta. Jag minns inte vad hon hade för jobb, men säkert något coolt. Polis eller politiker kan jag tänka mig. Jag har bara två bilder av henne för screenshotta var inte min grej: en där hon dödar en man med blicken samtidigt som han kärleksfullt försöker ge henne en ros och en där hon målar i underkläder. Gravid. Hon fick fyra barn, men två försvann från släkttavlan (Sirius Black?). Alla drog igång min stad och hundratals simmar i över 15 generationer har vandrat omkring på gatorna. Det är en sjuhelvetes inavel ska jag säga, men - välkomna!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Vilbur, Zeke och Vilder

Sockervadd och Michael Jackson

Föräldraskap